Superr Girll


She.
Saturday, June 9, 2012 | 6:09 PM | 0 Words
      Heyya blogger. Long time no see :D yaaaaaaaaa me so lama tak update blog ni. malas you know. Hehe. Ok act saya nak buat folio dengan eton a.k.a Ain harini. Tapi kerja kiteorang lebih kepada online -_____- tenenene. Kakak saya guna computer! Saya save benda tu kat computer! So whole day lepak dengan eton ni, satu kerja pun tak jalan u_u Huhu. Jangan salahkan saya. Salahkan si gemuk tu. Heh. Saya baru terjaga dari tidur sebenarnaya ni -.- ngantuk gila awak tahu! Fuh. Ape yang saya buat sampai letih pun taktau ah -.- lulz. Ok lupakan. Pagi tadi kan saya tidur pukul 6 pagi! Haaaa tekezut nyah. Saya terjaga tadi sebenarnya. Pastu saya online la kejap hilangkan bosan. Wuwuuw. Pastu terjaga kol 10, adik saya jerit cakap kawan saya call. Dengan mata sebelah buka, sebelah tutup pun jalan ah pegi capai phone rumah. Rupanya eton call. Dia nak datang kol 10.30. Nasib baik lah tau. Hahaha. Bangun tidur pun lambat. Serious mengantuk gila! Ugh. So sampai sekarang Eton ade kat rumah saya. Hehe. Menggila dengan dia harini. Lagipun, cuti ni banyak spend time dengan dia je. Hehe. Sayang kau Eton buncit :p k jokejoke. So sekarang super duper bosan, update blog yang tak macam blog ni. Hahaha. Act ni tempat hilangkan bosan je. Merapu sorang sorang kan. Kamu bukan baca pun. Hahaha. Dah blablabla. 






Ok. Sesungguhnya kami dua sangat comel dalam setiap gambar. Lol. Ok whatever. Dia dah taken ok. No no no. Hahaha k.... Gemuk dah tak guna computer la! Eton jom buat folio! * buat keje last minute *
Soooo byebye bloggahhhh 



-Past- | -New-