Superr Girll


Skype!
Saturday, May 12, 2012 | 5:56 PM | 0 Words

   Heyyo blogger. Hehehehe. Itew kArn Naq cAwkArp NiwR. UhUkx uHukz,!!.. lol. Ok stop. Semalam en, saya en, skype en dengan dinie.! Huhuhuhu. Okay act ni first time kiteorang skype setelah bape bulan tah tak jumpa. hukhuk.. Sedih taw. Semalam ajak webcam. Dia malu malu pula. Saya rasa nak sumbat selipar jamban je dekat awak tahu? Hehe. Saya merajuk baru nak kan :p Dia call saya dulu dekat skype. Time tu rasa macam 'ohmyenglish! nak jawab taknak. oh tidak. malu malu malu!' dengan lafaz bismillah, saya angkat. Time tu jantung saya mcm nak gugur! Then keluar gambar dia yang handsome lagi menawan. Ohmy. Rasa nak pengsan you know :D Saya relax, cool. Hehe. Rasa nak nangis pun ada masa tu. Serius rindu gila dekat dia. Lama gila tak jumpa. Hm hm. 2 jam saya hadap muka dia. Termenung je tengok tau. Haha. Tengok muka saya mcm mana dekat atas tu. Haha. Comel right? Saya tahu :p Sembang sembang mcm mcm dengan dia. Wahh. Seronok! Dinie busuk. Suka cakap i gemuk kan kan. You la gemuk. Dia ni gemuk tapi tak sedar diri tau tau. Bajet :p Time saya skype dengan dia tu, saya tak pikir apa dah. Log out facebook. Sign out twitter. Hadap muka dia je. Huhu. Dia ni degil tau. Saya suruh buat peace nak tangkap gambar dia taknak. So, terpaksa la guna screen capture. Dapat jugak ye. Haha. And lagi satu. Dia takotkan saya dengan hantu. Jahat gila. Sumpah takot gila time tu. Bilik dah gelap. Amik selimut wangi tutup muka. Haha. And and and dia suka kutuk seluar tidur saya. Kurang hajar gila. Hahaha. Seluar saya comel ada gambar cartoon, tu yang dia jeles tu :D you nak? nanti i belikan ok? :p Time tu banyak kali saya buat muka comel depan dia. Hahaha. kan dinie kan? I comel kan? Well :p Oh oh oh lagi satu. tengok gambar bawah ni :D


Ok tengok tu. Hahaha. Saya dapat love you daripada dia. Huhu. Awak ada? :p Lepas 3.30 pagi dia kata dia nak tidur. Esok dia ada ride. Hm hm. Kalau boleh taknak tidur! Nak tengok muka dia je. Tapi saya redha.. *playingombakwinduw* haha. Lepas wish night semua tu, saya pun off. Huhu. Sedih je nak tutup video call. You tautak dinie, i takleh tidur lepas tu. Asyik teringat you je. I mimpi you tau n.n Tolong terharu ok sayang? Nanti free kita skype lagi tau tau tau. Miss you much. Ok dah. Saya kabot en? Pasal ni pun nak cite. Hahaha. Nenek saya tak marah pun saya update pasal ni dekat blog :D tak suka pegi berambus main jauh jauh k you all :* huhu. Ok bye. Tunggu entry seterusnya...


-Past- | -New-