Superr Girll


New Look :D
Monday, May 7, 2012 | 12:03 AM | 0 Words
Assalamualaikum and hai guys ^^
sungguh lama saya tak jenguk blog saya ni. Fuhh. Sangat letih ok kita edit semua ni. Act tukar header semua tu je. Uhuk uhuk. Bersawang habis blog ni. Serius lama tak buka. Mesti rindu saya bukan? Hehe. Saya tahu :p Pink pink pink. Saja je buat colour cerah cerah. Buruk? Ok mekasihh :D kalau buruk tu diam diam dah la, takyah bitau nenek awak. Malu saya nanti :3 Sangat bosan malam ni. Jadi saya buat keputusan try log in blog. Haha. Nasib baik ingat lagi email password. Awak semua, kita rindu dia kita rindu dia :( ape? Awak semua tak kisah? Okfine. Merajuk 4 tahun T-T ok cukup cukup lah menggedik kan. Act saya rindu dinie saya. Rindu nak calling dengan dia. Dan sekarang tengah tunggu text dari dia. Every night dia akan text saya tahu? Dinie, kalau you baca ni, i nak cakap yang i rindu you sangat sangat sangat!! hukhuk :'( tak rindu i ke? takpe la busuk. gendut nak merajuk dengan busuk! k gedik. Dia suka panggil saya gendut tau. Saya tahu la saya comel :3 Sayang awak! Hehe. Saya tahu la dia kurus. Jangan hina saya yang gendut comel momel ini. Berdosa tahu! Haha. Ok i'm still waitings for your text :'> 


-Past- | -New-