Superr Girll


She's mine.
Wednesday, November 2, 2011 | 10:34 AM | 0 Words
Hellooooo
Hari ni nak story pasal satu satunyaa kakak angkat wa. Here we start, the name given is Nur Amirah. Dia ni baik, comel, kelakar, untunglah jadi adik dia kann. Haha. Kiteorang selalu share problem. Kalau aku ade problem dengan sape sape ke aku suka cerita dekat dia. Dia pun kalau ada pape selalu cerita dekat aku. Kan best kalau kita duduk satu rumah kan kan kan? :D mesti besttt! Tapi dia dah TAKEN tauu. Untunglah balak dia dapat dia. Dia ni hot dekat sekolah. Saya tak hot macam dia pun. Haha. Aku selalu usya dia dekat sekolah, suka je tengok pangai dia. Kalau boleh semua orang dia nak tegur -.- Haha. Kak mira, sorry lah lambat nak update pasal akak tapi kita dah kenal lama kann? Hee.Dah 5 BULAN kita kenal kann :) Act, aku tak kenal dia pun. Aku start kenal dia pun dari ex aku. Start dari tu lah aku stalk wall dia. Haha. Sorry akak, dulu i suka stalk wall you. Haha. Itu cerita dulu. Ex punya cerita. Okay stop. Best lah kenal dengan dia ni. Pape pun, ellya sayang akak sampaimatihidupbalik 


# tarikh 27 hari bulan 7 pukul 11.12 pagi you mintak i jadi adik angkat you. I ingat tarikh ni sampai bila bila 


-Past- | -New-