Superr Girll


Sekolah Rendah.
Friday, November 4, 2011 | 9:48 PM | 0 Words
Hoi hoii
Tadi kan aku pegi sekolah rendah aku dulu. Ohemjayy. Sumpah rindu gila time budak budak duluu ♥ Yeah. First datang tu duduk jalan jalan satu sekolah. Pastu dah pukul bape tah ade perhimpunan. Bulan ni bulan membaca kot. Semua budak pakat bawak buku sorang satu. Waa, rindu time dulu. Pastu aku ikot budak standard 6 ni pegi padang. Aku tengok budak budak standard 4 dgn 5 main bola baling. Wahh wahh. Ni kakak senior mai dah. Haha. Pastu aku duduk je situ tengok dorang main. Then cikgu soh aku main dengan dorang. Jadi right wing. Seriously teringat time last year aku main wakil sekolah bola baling dekat sekolah mana tah. Aku group dengan budak budak nii. Bets kot main dengan dorang. Badan kecik kecik je semua tapi shot bola style gila! Haha. Susah lah jugak nak lawan dengan dorang nii. Dorang semua cakap 'kakak, kakak sinii!'. Haha. Comel je ♥ Pukul 9.30 macam tu dah habis. Naik atas, aku lepak dengan ex adik ipar aku. Eceh. Perasann! Haha. Lepak dengan adik adik ni. Snap snap dengan dorang. Seronok gila :) Then gi kantin, makan makan makan. Pastu fatimah call, cakap yang dia dah sampai. Kiteorang naik bilik guru salam semua cikgu. Alahaii, rinduu :') Series banyak gila perubahan dekat sekolah tu. Library dia lawa gila!!! Kalau boleh, aku nak duduk je sekolah situ, tak nak naik form1. Banyak gila kot kenangan dekat sekolah situ. 6 tahun aku belajar dekat situ. Pehhhh. Okay, ni gambar tadii :D 








-Past- | -New-










-Past- | -New-