Superr Girll


Sorry...
Sunday, November 20, 2011 | 11:14 PM | 0 Words
Dear blogger,
seriously since bape hari ni, aku takde mood gila. Btw, sorry lah lama tak update blog. Saya busy :) Back to topic. You know what, dia ni aku dah anggap macam adik aku sendirii. Kiteorang rapat since standard 4 mcm tuu. See, berapa tahun dah kita kenal :') Aku bukannya menyampah dengan kau ke ape. Tapii, hemm. Aku tahu kau dah ada life lain since couple dengan dia. Aku tahu aku sape. Suka menyemak dalam hidup kau en? Btw boy, aku nak kau tahu yang aku appreciate gila kau as BFF aku :) Kau baik, comel, paham perasaan aku semua. Dulu kite rapat kann? Selalu texting, sweet sweet, share problem. Rindu sangat time dulu duluu <3 Tapi aku paham sekarang. Kau dah ada diaa. Lagi lagi dia kawan baik akuu. Aku bukan apa wei, aku mengaku yang aku jealous :) Nak aku ulang? Saya disini jealous. Please lah paham weii. Sorry lah kalau kau rase aku ni dah berubah ke ape. Time aku ajak webcam tu, aku tahu kau mcm nak lari je dari akuu. Aku tahu kau tengah busy layan awek kauu. Aku paham. Aku tak merajuk dengan kau. Tapi aku terasa weii :) Fyi, aku menangis malam tu sebab kauu. Ni first time aku menangis sebab kawan lelakii. Aku pon tak sangka gilaa. Seriously malam tu aku sedih gila kot. Tak boleh tahan perasaan dah. Lama aku simpan weii. Aku nak cite dekat kau tapi aku takot kau salah sangka jee. Seriously i love you friend. Please jangan buat aku macam ni. Aku terasa mcm terpinggir kau tauu? Dulu kau selalu cerita problem kau semua dekat aku. Aku tempat kau luahkan perasaan. Aku still simpan lagi msg msg kauu :) Every night, aku suka baca balikk :') Aku rindu time kite duluu. Hem, dah lah. Aku taknak ganggu hidup kau dengan dia dahh. Okay bye best friend forever  ♥ 





-Past- | -New-