Superr Girll


End of the year.
Monday, November 21, 2011 | 3:12 PM | 0 Words
Assalamualaikumm..
Gua nak cakap pasal tahun 2011 nii. Ohemjayy. Seriously banyak gila kenangan :') Tutup mata bukak mata dah nak tahun 2012. Aumm aumm. Tak sanggup nak tinggalkan tahun nii. Rindu kawan kawan, rindu pakwe lama, rindu pakwe lama, rindu pakwe lama. Opss. terulang banyak kali pulakk ;p okay stop! Rindu budak budak 1a4 tahun ni. Korang the best lah aku cakapp! Tapi next year, ramai yang dah kelas lain lain. I'll miss you classmate   Seronok, sedih, semua adaa. Aku ingat lagi. First time aku dapat surat yang pertukaran sekolah ke seri manjung, i'm like 'OH, DAMN!'. Sumpah aku menangis time tuu. Rasa mcm taknak sekolah jee :3 Aku tak kenal sape sape pon dekat sini tautak! Time awal tahun tu aku pegi sekolah alone T.T dekat kelas pon boring je takde kawan. Dorang kate aku dah macam orang kena histeria dahh -.- aku kalau takde kawan je tetibe mcm kena rasuk gituuu~ tapi kalau ada kawan, korang jangan cakap lew. Runtuh sekolah :3 First budak yang aku kenal time tu pon 'Nur Aina Amirah'. BFF gua sekarangg. Aku duduk sebelah dia. Tak sangka sampai sekarang boleh rapat mcm nii. Iloveyoulittletwinsy!    Rasa macam sekejap je aku dah masuk form2. Tahun depan lagi PMR. Ohtidakk -.- next year aku nak berubahh :) #aicehh, bajett -.- next year dah tak boleh banyak main. Dah nak dekat PMR. Study hard baby ^^ #ahhh. ellya bajet bajet bajet bajet bajet.sembang kencang jee.buat tak pon :p  Time last school, semua pakat sedih. Mesti tak best next year takde budak budak yang dah pindah kelas nii :( Apepun, aku memang taknak tinggalkan tahun niii. Sedih bhaii :'( Hem, dah lahh. Tujeee. Whatever it is, aku rindu budak 1a4 tahun 2011 :')


   

-Past- | -New-