Superr Girll


Final Exam -.-
Tuesday, October 18, 2011 | 9:40 AM | 0 Words
Heyy awesome reader :]
Minggu ni ialah minggu exam. Ape? Minggu exam. Yesh! Sape yang suka exam? Euww. Hari ni hari kedua exam. Semalam exam bm paper 1 dgn bm paper 2. Boleh lah. Aku paling suka exam time ni sebab aku dah cop port blkng sekali :D betul betul belakang and tepi pintu. Line clear gila nak meniru :D sebelah aku ain. Bagus lah. Nasib budak pandai. Haha. Banyak lah aku meniru dia. Yang pemahaman aku tak kesah sangat, tanda tanda ja. Tapi yang penulisan ni. haktuiiiiiiiiiih. Sakit tangan doe nak tulis. Ringkasan senang lagi. Yang pasal buat huraian tu susah sikit. Hari tu cikgu ade ajar pasal pencemaran2 tu. Tapi aku yak bace pon! Rugii rugii. Pastu aku buat karangan pasal berita. Pehh, merapu ah memanjang. Last sekali, pasal novel tu. Korang tautak aku salah buat -.- dia nak watak utama dan tiga perwatakan. Aku pegi buat tiga watak dan satu perwatakan. Pandai kann? Brr. Rugi 10 markah dekat situ. Hopefully dapat A lah :) Hari ni exam Bi paper 1 and 2 dengan agama. Pheww. Comfirm susah nak mampus. Bi paper 1 mayb boleh lagi. Paper 2? Tak confiden sangat lah. Summary summary pebende tu semua aku bukan hafal sangat pon -.- Then yang pasal black beauty tu semua. Theme lah ape lah. Damn! Buat je lah apa yang termampu. And the last last last is exam agama. Yeah. Banyak tajuk kot. Mcm mane nak baca ni. Exam sebelum ni boleh la dapat A sebab tajuk yang baru belajar je masuk. Tapi time final exam ni, tajuk keluar yang dari mula mula. So, kena buat revision dari first page sampai habiss. Huaaa. Sabar je lah. So, i wish you all the best! Good luck ;)
Okay, nak buat revison japp. Tunggu next topic lepas exam kay? OkayBye strangers :)

-Past- | -New-