Superr Girll


zz
Tuesday, September 6, 2011 | 11:54 AM | 0 Words
Hoi babunn,
kau pehal ar, nak heboh satu sekolah yang aku ni teruk? Nape tak heboh satu dunia je? Famous sikit aku. Kau kenal sangat ke dengan aku haa bodoh? Kau yang tak puas hati dengan aku pastu nak buat muka kesian dekat orang, nak cakap aku tak puas hati dengan kau? Eii, setann betol. Kau yang cari psal dengan aku dulu en? Nak cari pasal pon agak2 ah weii. Nak kutuk meh depan depan, ape barang kutuk belakang. Tak yah nak bajet sangat lah yang kau tu ramai peminat. Tak kemana pon kalo ade ramai peminat. Bodoh bodoh. Menyesal je aku kenal kau. Menyesal penah jadi sebahagian dari hidup kau! Sumpah menyesal gila babi. Ape kau tak sedar diri sangat ah? Bengong taik ayam betul ar. Bengong, tau tak kau tu bengong! Tak caye doe pangai kau cenggini. Dulu first kenal kau, dalam hati cakap 'gila babi baik budak ni. handsome plak tu'. Tapi dah lama kenal kau 'bodoh gila sialan dia tu'. Nampak uh? Perbezaan yang amat ketara. Perhh, and one more. Org tu penat penat lah maki kau, tulis panjang berjela just nak bagi kau sedar. And kau just reply 'ouh'. Fuck gilaa. Takde perasaan ke kau ni hah? SHIT! Aku pon dah naik fade up layan  kau. Buat muka tak bersalah je even memang kau yang salah? Nauzubillah. Sabar je aku dapat kwn mcm kau ni. Bila nak pindah eh? Tak sabar pula rasa ♥ hikhokhihok. Kau ni lelaki tapi mulut mcm perempuan suka pokpekpokpek mengutuk orang. Kau tak payah ler buat cerita mcm2 pasal aku, dosa wei dosaa. Ish2. Aku dah taktau nak buat apa. Dah lama sabar dengan kau. Sekarang dah tak boleh nak saba. Tengok je lah nanti apa kau dapat kay? Aku memang jahat en? Pegi heboh satu dunia yang aku jahat. Bitau atok kau, nenek kau, bapak kau, mak kau, adik bradik kau, sdara kau, kawan kau, musuh kau, kucing kau, jiran kau, semua lahh. Pegi heboh cepat! Aku tak sabar nak dengar yang org ckp aku ni jahat. Go go go. Err, aku pulak dah jadi gila mcm kau. Dh ler, penat bebel pasal kau, bukan nak sedar pon. Dasar blurr. Cucuk mata buta. Belah ar kauu. Go Die 



-Past- | -New-