Superr Girll


SHIT.
Friday, September 2, 2011 | 11:52 PM | 0 Words
Oh hello :)
Hui hui hui. Lama gila tak update blog. Maaf le, teman takde masa. Hari ni baru balik rumah. Penat penat. Ulang alik Pantai Remis, Ipoh. Fuhh *mcm aku je yg drive. Yo yo yo. Selamat Hari Raya Aidilfitri semuaa ;D pom pom pomm *bungapi . Act, raya tahun ni takd ar best mana pon. Raya takda bf. Tu yang sedih tuu. First day raya dah menangis sbb takda balak. Tgk akak aku text dgn balak dia 24 ajam sampai aku rasa nak hempuk hempuk handphone dia sebab aku jealous. Yea, memang aku jealous sebab aku takda balak. Hukhuk. Text member je lah kan, wish hari raya. Sabar sabarr. Cite hari raya ni nnt next topic aku cite yea. Malas nak type. Now, korang nampak tittle dekat atas tu? Aku tulis apa? SSSHHIITTTT. Yeaa. Act, tadi kiteorg satu family keluar. Nak gi raya rumah kawan bapak aku. Pastu semangat gila beruk ah siap siap semuaa. Pkai omey omey dah, pastu masuk kereta. Jalann. First target nak gi rumah atok mane tah belakang the store. Pegi pegi rumah gelap. Then pegi venice pulak. Raya rumah sedara. Tgk2 takda jugak. Aku bengang je duduk dalam keta tadi. Dah pakai omey omey, duk dalam keta je? Err. Pastu nak pegi rumah atok lagi sorang ni dekt 3a. Tgk2 takda jugak. Rumah semua gelap. Pastu gi rumah member bapak aku. Benti depan rumah dia. 


Ibu: takda rumah ni. gelap je
Aku: Nampak tu gate tak kunci ! *tak puas hati
Ibu: Mane ade. gelap je ni.
Aku: Ya allah. takkan lah org tu kluar tak kunci gate. kang hilang moto ego dia tuu.
Ibu: Habis tu, gelap je rumah
Aku: Entah2 dia tgk tv dkt dapur ke pae ke. Hadoii.
Ayah: Dahh dahh. Balik. Lain kali lah pulak.
Aku: (buat muka)


Haa. Itu lah dia. Sakit hati doe. Aku sungguh sungguh nak yakinkan dia yang rumah tu ada orang. Urghh. Ayah kata "org cuti raya semua tak balik lg ni. Nak raya ape nya". Aku dalam hati cakap "dah tu, keluar jgk pehal". Aku bengang kot. Penat aku je iron baju kurung yang terpaksa aku pkai tu. Aku nak pakai t-shirt, mak aku kate. "PAKAI BAJU KURUNG. NI NAK RAYA RUMAH ORG TUA. SOPAN SIKIT" Pasrah je. Hadoii. Pastu last target aku ajak gi rumah pengasuh nilam. Alah, sederet rumah aku je pon. Pastu mak aku cakap "nilam tidur ni, nak raya apa". Pastu balik. Korang bayangkan bape banyak rumah kiteorg melawat tadi tapi duduk dalam kereta je? Wattaaa. Eishh. Sampai rumah tadi, aku baling kasut, masuk rumah buat muka bengang. Pastu salin baju terus mengadap fesbukk. Lepaskan tension. Kalau aku tak dapat something yang aku nak, aku buat mcm tu ah. Dekat mana pon. Mcm tu ler pangai aku. Try ah cari pasai dgn aku. Semua aku baling dekat kau kang. Tak dapat kutip duit raya harini. Puihh. Esok dah nak balik ipohh. Grr. Ada BBQ. Melantak sampai kenyang. Oh, lupa nak bagitau. Ehem ehemm. Pengumuman pentingg!!! Tahun ni aku raya tak tangkap gambar pon. Tak seperti selalunya. And, aku sedihh :( Simpati ar sikit. Eh eh, lagi satuuu. Camera phone aku yang HD tu dah rosak. Padan muka aku kan? SEDIH DOEEEE!! Bapak aku ni kata nak hntar kedai, tak hantar pon. Penat aku je delete gambar pidot dalam phone tu. Haha. Sorry ye. Nnt aku masuk lah balik. Emergency. Ada sape sape nak bagi aku handphone baru ke? Bakkkkkk. Haha. Eh, dah lah. Sakit tangan. Nak buat air milo. ByeBye.







-Past- | -New-