Superr Girll


Hati hati :-)
Friday, September 9, 2011 | 11:40 PM | 0 Words
Assalamualaikum semua *dah insaf
kan kan kan. Aku nak cakap pasal pasal pasal perempuan lebih berjaga jaga dari lelaki. Apa yg berjaga jaga? Nih nih aku cita. Dalam kepala hotak aku sekarang ni asyik pikir pasal cinta cinta cinta. Tak guna betul. Eh eh, before that, tadi lepas ayah aku amik aku sekolah, abang ipar aku datang rumah. Tp time tu dia dah nak balik. Pastu dia salam bapak aku, pastu terus balik. Sebelum tu, dia sempat buat muka dengan aku. Haha.Tetibe je dia tu. Nilam dapat rm5 duit raya. Fuyooo. Aku jealous -.- Bila dah masuk rumah, ayah aku tny kakak aku, bg bf makan apa. Dia ckp mkn ***** je. Pastu ayah aku tetibe tny, bF kakngah tak datang rumah ke? Pastu aku cakap 'tak'. Dalam hati aku cakap 'bf mende nye. bf pon takde'. Haha. Terasa sedih di situ. Okay, bck to topic. Perempuan perempuan. Kalau korang couple tu, cer korang tengok, bape persen je laki yg caring psl relationship korang? Cakp dengan aku cepatt! Haa, mostly perempuan lah yang gila vavi ambil berat apa yang balak dorang buat. Example, perempuan ni thu yang laki ni suka layan wanita lain diluar sana. Pastu si pempuan ni mula lah terasa nak stalk wall wanita wanita tu. Cek satu satu gambar nak tengok si laki ni ada like tak. Pastu cek satu satu status nak tgk si laki ni ada like pape tak. See? Perempuan sanggup buat semua tu demi korang semua lelaki lelaki oii. Tolong lah sedar sikit ye. Jgn asyik nak salahkan perempuan je. Dia buat itu buat ini, yang kau buat boleh pulak kan? Ni nak marah nii. Aku cakap pon sebab aku penah buat. Haha. Sanggup buat fake acc sebab nak tengok wall si laki nii. Semuanya demi lelaki. Perempuan sanggup buat apa je. Ish2. Tapi lelaki tak pernah nak appreciate langung -.- hate that! Try lah korang pikir balik pasal ni. Pakai otak tau pikir, jgn pakai kepala lutut pula :)


p/s: sorry kalau lelaki diluar sana terasa. Sebab aku perempuan lah aku backup perempuan and menyalahkan lelaki. Huahua. Ada bantahan? Peduli apa aku :P

-Past- | -New-