Superr Girll


Raya!
Monday, September 19, 2011 | 11:26 AM | 0 Words
Yoyooo.
Busy gila kot hari jumaat, sabtu, ahad yang lepas. Jumaat pegi rumah nadjwa. Parents dia buat breakfast nasik lemak. Perhh, sedap sedap sedap. Pastu gi rumah Aina Syafiqah. Yang lain dapat duit raya rm1 je. Tapi aku dnegan Mira dapat rm2. Haha. Kiteorg bff special :P Pastu pastu pegi rumah cili. Raya kali kedua okay. Pastu aku lepak rumah Mira. Best gilah bahbi kot. Bape jam aku duduk rumah dia. Lunch pon dekat rumah dia. Makan seafood amende tah. Sedap mama masak. Lebiuuu mama ♥ pastu baring baring dalam bilik dia, sembang sembang. Sumpah gila behbeng best! Tutup lampu, bukak aircond. Pastu sembang2. Aku dok katil atas, dia dok katil bawah. Then texting dengan boyfiee, calling, pastu tidur. Kiteorg tidur satu katil. Best best. Lebiuuuu so much Aina Amirah! Pastu pukul 5 petang keluar. Jalan jalan. Pastu hujan time tu, balik rumah dia. Baring baring tengok tb. Pastu pukul 6.45 nak balik. Penat dia carik mana payung. Pastu tak jumpa. Kiteorg mandi hujan sama sama. Haha. Seriously, BEST! Pastu dah sampai rumah, mandi. The best day ever! Whole day lepak dengan mira.


    Hari Sabtu, pegi rumah cikgu Siti. Cikgu sivik kiteorg. Sembang 6 orang nak pegi. 4 orang je yang dapat. Haha. Pukul 3 mcm tu shidah datang rumah aku. Wuhuuuuu. Lebiuu shidah ♥  pastu sembang sembang. Aku ajak dia pegi openhouse cikgu. Dah sikit sangat orang nye. Pastu Farzana datang rumah aku. Pastu mak aku hantar pegi rumah Aina. Amik ain dekat rumah dulu. Pastu dah sampai rumah aina. Mak dia hantar pegi rumah cikgu. Makan bihun sup. Sedapp. Pastu keluar, snap snap. Budak laki sorang je pon dtang. Hadiff, sebab rumah dia dekat pasir panjang. Muahhaa. Nah, layan gambar nii.
dalam kereta


dekat rumah cikgu

rumah shidah :D

hadiff

-Past- | -New-




dalam kereta


dekat rumah cikgu

rumah shidah :D

hadiff

-Past- | -New-