Superr Girll


Tuesday.
Wednesday, September 14, 2011 | 11:40 AM | 0 Words
Gila cool kot hari ni. Haha. Eh eh, tadi kan amirah izzati dengan bobby gaduh dalam kelas depan cikgu. Haha. Sweet kot. Comel je. Geram aku tengok. Cikgu berdiri dekat meja amirah pastu bobby kacau dia. Amirah cakap 'cikgu tgk dia ni, kacau saya'. Bobby kata 'mana ada.sy tak bt pape pon'. Amirah 'yg kau bt ni ape?'. Bobby 'mak, mane ade ar'. Pastu cikgu geleng kepale. Haha. Series cute kot. Aww aww. Haha. Kay kay. Bukan tu yang aku nak story dekat korang hari ni. Ada benda yang lagi best dari tu. Nahhh. Member aku gaduh dengan budak 1a9. Gila gempak sial kot. Pasal ape tah deme tak puas hati. Dari datang sekolah sampai balik. Ish2. Aku nak masuk campur tapi takot deme kate aku menyebok pulak. Haha. Kesian pon ada, syok pon ada.  Bdk kelas aku dgn bdk 1a9 gaduh. Aku backup kelas aku ar, ape lagi. Tak puas hati doe dorang. Sengal je. Grr. Sampai waktu member aku nak belajar pon dia boleh jumpa dekat kelas nak cari gaduh? Wadefcuk. Pastu deme semua gaduh dekat depan tangga. Ramai siot. Time smayang  asar lagi ramai. Dari 1a12 sampai 1a8 semua turun. Pastu time BI dorg masuk kelas. Aqirah menangis. Pastu teacher tanya kenapa. Then teacher amek nama budak2 tu semua. Haha. Btw, memang best gila lah semalam. Sorry lah, aku cerita ni mcm bodoh2 sikit. Mls nak ckp detail. Nak thu pegi jumpa deme sendiri. Muehehe. Eh eh, semalam en, time BI aku dengan mira ponteng. Haha. Time tu takde elektrik. Panas gila haram dok dalam kelas. Teacher tengah tulis dekat whiteboard kiteorg lari ikot pintu belakang. Haha. Teruk kan? Muehhe. Biarkann. Hidup sayaa. Kbye. Nak basuh pinggan *konon nyeee

-Past- | -New-