Superr Girll


Appreciate!
Wednesday, September 28, 2011 | 8:34 AM | 0 Words
Hello blogger.
Aku nak cite ni. Sometimes kan aku rasa macam balak kita ni tak paham apa maksud "appreciate" kot. Series aku rasa depa taktau apa maksud tu. Appreciate tu "menghargai". Aku thu mostly ramai yg thu appreciate tu menghargai, tapi depa taktau apa maksud disebalik menghargai. Contoh yang senang lah 'easy come, easy go'. Aku rasa macam sakit hati gegila bahbee la bila laki laki ni lepaskan perempuan macam tu je? Senang macam kupas kulit kacang je? Err. Tak semudah tu lah brader brader sekalian. Korang ada akal, boleh pikir kan? Pikir lah wei yang mana baik yang mana buruk. Not that easy lah korang nak lepaskan kaum hawa ni. Selagi boleh perbaiki hubungan tu, perbaiki lahh. Kalau rasa rasa relationship korang tu mcm dah nak nazak, better break je lahh. But, aku tengok mcm brader brader ni semua cepat putus asa. Kalau dah gaduh tu, gaduh je lah. Takde niat dekat hati nak pujuk ke ape ke. Haishh. Usally, perempuan je yg rela hati nak elokkan relationship tu. Laki ni tak pernah nak terdetik dekat hati langsung pon. Hmm, ape nak jadi ni? 


Renung renungkan lah~

-Past- | -New-