Superr Girll


Bila bosann
Friday, September 9, 2011 | 11:34 AM | 0 Words
Hoi hoi..
Tadi en aku dah boring on fb je, aku main game dekat y8. Game bengap bengap je aku main. Snail Bob2. Hahaha. Tergelak gelak aku main game ni walaupon langsung tak lawak. Aku main sampai level habis. Haha. Kelakar doe game ni. Menguji kesabaran. Yang last sekali paling lawak nak terkentut aku main. Last tu dia dah nak jumpa atok dia. Pastu aku pegi je lah dekat atok dia, pastu atok dia tolak dia sebab aku tak bawak hadiah untuk dia. Haha. Pastu aku main ah cmne nak bawak hadiah tu dekat atok dia. Pastu dah sampai dekat atok dia. Haha. Rupanya dia nak celebrate bufday party. Patut lah kena bawak hadiah. Muahahaha. Senget punya snail tuaa :D Bila atok dia bukak hadiah tu, ada bunga yang warna merah tuuu. Haha. Tengok niii :D

 
Byebye bloggahh <3



-Past- | -New-