Superr Girll


I'm sorry
Wednesday, August 17, 2011 | 7:08 PM | 0 Words
Assalamualaikum.
Hello. Nak cakap pasal boyfriend ni. Sedih T.T dengar cite dia nak pindah. Tapi tak bitau punn. Aku tau aku banyak buat salah dekat dia. Tak angkat phone call dia semua. Tak nak keluar dengan dia. Act aku buat semua tu ada sebab lah sayang. Kau gila ke aku taknak angkat phone call dari balak sendiri? Kau gila ke aku tak nak keluar dating dgn balak sendiri? Semua benda yang jadi ada sebab. Bukan aku sesaja je nak buat dia mcm tu. Hope dia paham. Kalau aku ada buat salah dengan dia. Aku mintak maaf. Aku tau dia takkan bahagia dengan aku. Aku tak seperfect mana punn. Banyak yang tak kena dengan aku. Tapi please lah paham perangai sebenar aku mcm mana. Semua laki aku control mcm tu. Dah korang buat benda yang agak menyakitkan hati aku even korang dah janji takkan buat, ofcos lah aku bengang wei. Aku tau ar aku banyak buat kau sakit hati, sedih, malu or whatever yang kau penah rasa yang aku ni TERUK. Aku terima. Lagipun aku buat benda yang betul. Kalo korang ada awek lain sekali pun, kalo pangai korang tetap tak berubah, ingat awek baru korang tak rasa ke mcm mana aku rasa? Semua pempuan nak yang terbaik dari balak dorang jugak ar wei. Tolong ar paham sikit. Kau nak salahkan aku semua en? Nak kutuk habis habis? Kutuk sampai mati. Aku tak kesah. Aku dah cuba buat yang terbaik. Kalau kau rasa aku ni mcm tak bagi korang bebas, up to you lah. Aku dah mengalah. Aku tau kau takkan happy sepanjang couple dengan aku. Aku ni teruk kan bagi kau? Aku tau lah kau ni banyak kawan perempuan dari lelaki. But, kau boleh tak limit sikit pergaulan kau dengan dorang? Kalau aku dok sembang2 dengan laki tu laki ni, kau tau nak marah kan? Mcm tu lah jugak aku rasa. Kalau kau lebih nak pentingkan membe kau tu dari aku, baik kita putus je. Aku pun takd lah nak sakit hati tengok korang berSWEET sweet kan. Sorry lah kalau kau dah baca benda ni and kau terasa. Aku takd niat langsung nak sakitkan hati kau. Aku just buat apa yang aku termampu. Kalau tak puas hati ke apa please ar bitau. Kalau aku tak angkat phone tu means ada yang tak kena dengan aku. Please lar jangan nak pikir kalo aku tak angkat phone call dari kau tu makna aku BENCI kau. Aku tak penah benci kau. Aku mengaku lah kan yang aku still sayang kau and hargai kau sebagai balak aku. Aku tak penah nak anggap mcm2 tentang kau. Kalau kau rasa aku ni hypocrite ke apa, maaf okay. Aku tak hipokrate. Ni lah pangai aku yang sebenar. Kalau tak caye, pegi tny ex ex aku mcm mana aku layan dorang. Klau dorang baik dengan aku, aku baik ar. Kalo pangai mcm hape je aku pun buat pangai ar. Kalau kau tak suka pangai aku mcm ni, fine. Boleh berambus. Pergi cari awek yang lawa lagi cun melecun dekat luar sana. Bersepah. Budak budak busking, kakak form2. Lagi ramai yang lawa dari aku. Kalau kau rasa kau tak dapat pape pun bila couple dengan aku, kay. Aku sikit tak kesah. Ape pun boy, kalau nak apa apa penerangan dari aku, face to face je dekat sekolah. Panggil aku dekat kelas. Dah, aku malas nak pikir pasal ni lagi. Kau pun dah bosan gila babi nak pikir pasal ni jugak en. Okay, kalau nak break, ckp je. Aku tak kesah. Kay, that's all. 

-Past- | -New-