Superr Girll


Folioo ^^
Monday, August 8, 2011 | 11:23 PM | 0 Words
Hoi : )
Hoyehh hoyehhh!! Finally, siap jugak folio gua. Muahahaha. Bape bulan dah cikgu suruh buat, tapi hari ni baru aku siapkan semua. Balik sekolah tadi terus on computer, then buat sambil online specebuk. Memang ape keje pun tak jadi ah bila dah online specebuk tu. Haha. Chat chut chit sana chat chut chit sini. Folio haram nak buat. Lepas buka tadi kelam kabut buat, sambil on specebuk jugak. Haha. Tapi time ni takd sape nak kacau aku pun. Aku chat dgn shazwan gile tu je. Haha. Time dah siap buat folio ni, aku menjerit satu taman dengar. Haha. Susah kot. Nak cari gambar family lagi itu la ini la. Perhh, sabar je. Then dengan bangganya dah siap, aku pun print. Print punya print, dah setengah. Tetibe nilam datang, dia tolak semua kertas tu jatuh. Perhhhh, terus terbantut nak print. Satu pun tak keluar. Aku cubit dia sampai menangis. Haha. Geram doe. Aku dok semangat happy gila sebab dah siap, dia pulak buat hal. Membazir paper je ulang balik. Pastu tetibe printer jadi hang. Takleh print. Aku ketuk ketuk, aku tutup plug, baru nak mau. Haiyoo. Then sambung print, tengok tengok tak cukup paper. Taik, stupid urghh! Mcm2 aku mencarut tadi. Aku beli 20 helai ketas warna ja. Dah tak cukup, aku pegi selongkar bilik aku cari colour paper. Jumpa 2 helai. Then print. Tengok2 tersalah print. Mengucap panjang aku time tu --' Sabar lagi. Aku guna kertas a4 biasa wane putih. Pastu aku guna kertas hitam. Aku dah set dah buat font colour wane putih sebab paper wane hitam. Then aku tulis la nak print muka surat 20. Tetiba dia kuar benda lain. Aku cakap ah 'sial punya printer,aku nak yg lain, yg lain yg kuar'.!! Pastu aku tengok tengok balik, aku yg silap tulis muka surat. Nak print yg 21 ingat yg 20. Hahaha. Sengal. Dah bape ketas aku membuang. Haishh. Dah dah, nak sambung buat ni. Byebye <3

-Past- | -New-