Superr Girll


Boy, dont hurt her feeling.
Friday, August 12, 2011 | 9:17 AM | 0 Words
Heyyo ebelibadi :)
Hari ni aku on pukul 7 pagi *bangga ^^ Okay dah dah. Aku nak cakap ni. Nampak tajuk dkt atas? Aku nak cerita ni. Aku kesian tengok member aku sorang ni. Dia ni baru lepas kecewa tahap gaban. Lelaki ni tinggalkan dia and cari perempuan lain. Itu laki cakap dekat dia yang laki ni akan tunggu dia sampai bila bila. Manis nya janji --' But now, wadefack ! Senang senang je dia tinggalkan member aku mcm tu je?! Bodohnyaa --' Hei, kalau dah tak boleh nak tunaikan janji tu, tak payah la nak bejanji beria ria sangat dengan dia. See? Kan dia dah sakit hati plus kecewa plus benci dekat kau dah. Perempuan pun ada perasaan jugak tolol, bukan kau sorang. Haduii, kan dah mencarut --' Please la boy, kalau dah rasa diri tu tak boleh nak tunaikan janji, buat ape nak janji dengan dia? Takde guna nya dah. Kau pegi lah dekat perempuan yg kau sayang nak mampus tu. Tak payah hirau kan ex kau dah. Tak payah penuhkan otak kau nak pikir pasal dia dah. Kau lupakan je dia. Tak payah sebok sebok nak text dia lagi. Bila kau dah kena tinggal dengan awek kau baru kau tu. Kalau lepas ni kau dah single balik, tak payah la nak merayu nak couple dengan dia balik. Jangan kau nak sakitkan hati dia lagi. Hei, member aku tak tergila gila kan kau pun lah. Tak payah nak bajet kau handsome sangat. Dah bape kali kau buat dia sedih. Kau tak penah nak pikir apa perasaan dia sekarang en? Bagus punya ex. Time kau dah sorang, kau sebok nak cari dia, dia yang temankan kan kau semua. Habiskan kredit nak text dengan kau. Semata mata untuk kau! Demi kau! Tapi, bila kau dah ada yang lain, kau nak tinggalkan dia mcm tu je? Hishh, teruk gila --' Member aku punya kecewa dengan perangai kau. Tiap hari dia cerita dekat aku pasal kau. Dia happy bila couple dengan kau. Tapi senang je kau lepaskan dia. Aku ingat lagi, dulu first aku kenal kau, kau kate kau suka aku kan? Kau nak couple dengan aku kan? Naseb time tu aku dah ada pakwe je. Kalau aku single time tu, dah lama sekarang aku dikecewakan dgn kau. Member aku bila dia thu kau suka aku dulu, dia dah sedih. Sebab kau ckp dkt dia yg kau tak suka sape sape. Kau ni suka menipu lah. Then kau jadi abang angkat aku kan? Even kau abang angkat aku, aku tetap benci dengan perangai kau mainkan perasaan pempuan. Aku bukan nak busybody hal rumahtangga orang, but dia member aku. Aku ada hak nak bela dia. Jangan nak bajet sangat kau tu HOT. Dah la, lagi sekali aku dengar kau sakitkan hati dia. Aku tau la nak buat apa. 


p/s: Dear girl, kau sabar je eh. Ingat pesan aku kay, jangan ingat dia lagi. Lupa kan je dia. Buang dia dari hidup kau. Dia tak layak ada  dalam hidup kau dah. Aku nak kau sabar. Cari pengganti dia. Tak payah pikir pasal awek baru dia tuu. Jangan sedih sedih dah. Kuatkan  semangat :) Aku selalu ada dengan kau. Kalau ada problem pape, cite je. Jangan sedih sedih dah 

-Past- | -New-