Superr Girll


Boringg
Saturday, August 13, 2011 | 11:50 PM | 0 Words
Yoo yoo.
Lu orang nampak tak tajuk apa wa tulis dekat atas tu? Yaa, boringg. Petang tadi tidur dari pukul 4 sampai pukul 7.15. Muahahaha. Hujan kot petang tadi. Sedap je aku tidur. Kalau tak dah lama aku tidur sampai 7.30, tapi boy aku tetibe call. Terkejut beruk aku tetibe dengar lagu plain white dkt telinga. Haha. Nasib tak pengsan je tadi. Dia call. Dia cakap hello. Aku cakap 'hemm'. #cover suara. Haha. Mesti hodoh gila suara aku time tu. Kehkeh. Lepas habis cakap dengan dia, aku mandi. Pastu buka puasa. Melantak sampai kenyang, solat, siapkan folio. Pastu nak bangge depan mak aku yang aku dah siap folio. Muahahaha. Ada error typing kot. Dekat cover depan tu aku tulis 'Sekolah Menegah Kebangsaan Seri Manjung'. Nampak apa kesilapan dekat situ? Menegah. Haha. Buat malu je. Aku malas nak betulkan. Biar je mcm tu. Baru ada kelainan dari yang lain #kelainanhotakaku. Tadi aku saje gedik gedik edit blog ni sambil online fb. Boring ah fb. Baik aku bukak myspace #lagiketinggalanzamandoe! Dah nak pukul 12 #dahpukul12pon aku bukak youtube. Cari lagu raya then bukak kuat kuat. Volume sampai habis. Speaker nak mampuss aku bukak kuat kuat. Haha. Karoake malam2 buta ni. Kesian orang belakang tak boleh tidur dengar lagu raya. Haha. Maaf le pakcik oii. Lagu balik kampung paling beshh. Kuangkuang. Dah nak tidur. Byebye........


#maaf lah, ending mcm hareemm ja :)

-Past- | -New-