Superr Girll


Takd tajuk
Saturday, July 16, 2011 | 11:07 PM | 0 Words
Hoi hoi,
woahhh, lama gila tak update blog ni. Perhh, berhabuk sudah. Hmm, petang tadi aku boring boring, aku try la edit blog ni. So, ini lah rupa baru blog aku. Teheee, lawa tak, lawa tak? Haa, thu lar lawa en, jeles leteww. Hahaa. Perasan je tuu. Takd ar lawa mane pun en. Okay, tukar topik. Petang tadi dlm pukul 5.30, membe aku dgn kakak angkt dia dtg rumah aku bawak lappy skali. Dorang nak on dkt rumah aku. Perhh, dah rupe dkt mcd pulak. Kteorg duduk dkt meja luar rumah aku tu. Masing2 keluarkan lappy. Pastu on. Aku paling bengang dgn membe aku ni, Amira. Dia ni bila dah dpt online, tak ingat dunia tau tak! Aku ckp dgn dia rupe ckp dgn dinding. Die buat bodoh jer. Haishh. Pastu aku chat dgn dia *duduk sbelah2 pun nk chat ;p Aku sjer kacau dia. Haha. Best ar tadi. Comment comment mcm org gila je. Duduk sebelah2 tapi dah mcm duduk berjuta juta km jauhnye. Hahaa. Beria betul. Pukul 7.30 baru dorang balik. Fheww, haha. Dah, tujer aku nak cite. kay, byebye ;D

-Past- | -New-