Superr Girll


Angry Birds
Sunday, July 31, 2011 | 2:58 PM | 0 Words
Hello guys :)
Sebelum aku nk story morey dekat korang, baru aku ingat, dah lama tak update blog yg gedik ni. Muahaha. Biasa la, sekarang dah busy woo dengan exam nye --' Terpaksa lah study melebih. Maaf ye blog, saya takd masa utk awak lagi :) Ni pun aku saje2 update time tengah main game Angry Birds ni. Game ni memang betul2 menguji kesabaran aku. Eeee, bila nak menang, bila nak menang. Haha. Aku sekarang level 3-8. Babi tu susah betul nak mati nya. Pastu gelak gelak. Eii, sabo je aku dengan dia. Aku main game ni sampai menjerit2 mcm org kena histeria --' Geram je bila kita repeat benda yg sama. Haduihh, sabar sabar. Aku bukak 'selawat shifa' pastu main benda ni. Haa, baru tenang sikit ;p Kay kay, aku nak gi jalan beli baju raya ni. Byebye

-Past- | -New-