Superr Girll


Not in mood T.T
Friday, June 3, 2011 | 12:37 AM | 1 Words
Hey -_____- 
Hari ni aku takd mood. Yaa, takd mood. Petang tadi aku gaduh dengan dia. Aku pun taktau ape masalah dia sampai dia nak remove aku dari friend list dia dekat facebook. Then beberapa minit after that dia add balik.  Korang ingat aku nak comfirm? Jangan harap. Korang tau, before this dia penah block aku --' Pastu dia add and dia mintak maaf. Itu pun lama tau aku pikir nak comfirm ke tak nak. Lepas bape hari, baru aku comfirm. Then dia sent relationship request. Aku tak comfirm. Lamaa baru aku comfirm. Korang kalau ada balak korang tetibe nak buat bende yang mcm nak mintak kaki je tuu korang boleh terima ke haa?! Lelaki ni ingat perempuan takd perasaan ke? Yaa, now aku nyaris nak putus dengan dia. Taktau lah sekarang aku ada hubungan dgn dia lagi ke tak. Aku langsung tak contact dia sekrang, dia lagi mcm haram lah nak contact aku. Maybe aku emo sangat pasal dia remove aku tu kan? But, ni bukan first time dia buat aku mcm ni. Dah banyak kali. Korang ingat aku boleh sabar ke dengan semua ni? Aku tak salahkan dia sangat. Tapi cube lah dia tolong faham perasaan aku. Aku memang ada buat salah dekat dia, atleast aku cuba faham dia. Tapi, diaa? Comment sana comment sini dengan pempuan, ingat aku tak jealous? Dok like like gambar pempuan. Ingat aku tak jealous? Dia nak pikir dia jee. Boy, jangan selfish boleh tak? Org pun ada feeling jugak, bukan awak sorang je. Maybe pidot nak remove ellya tu sebab yang pasal mukundan nair tuu? Yang sampai pidot remove dia sekali? Ellya mana ada pape dengan dia. Mana ada ellya suka dia. Now, pidot rasa marah kan bila ellya dok comment2 mcm tu dengan lelaki lain? Macam tu lah ellya rasa bila tiap hari bukak pofile pidot then tengok apa yang pidot comment2 dengan pempuan. Pidot baru rasa sekali? Ellya dah banyak kali, tapi ellya sabar je. Tapi pidot? Baru baca mcm tu terus tetiba nak remove remove orang --' Pidot marah kan? Yaa, i'm sorry. Tapi tolong lah jangan libatkan dia dalam hal ni. Ellya bukan nak backup dia, masalahnyaa takd sebab pidot nak marah pasal ellya suka dia la apa laa. Apa yang pidot pikir pasal ellya dengan dia tuu tolonglah jangan pikir bende tu series. Bila ellya ajak pidot keluar, tak nak kan? Then bila ellya jumpa dia pidot nak jealous? Nak cakap bukan bukan. Dah dia selalu call ellya, chat, sembang sembang biasa je la dengan dia. Ellya rapat lah dengan dia. Tapi, kalau pidot tak suka ellya rapat dengan dia. Finee, ellya takkan rapat dengan dia. Sorry kalau ellya show off benda ni dekat public. Tapi ellya terpaksa. Ellya ada baca status pidot semua tuu. Yaa, single is simple, couple make trouble. No love no tension. :) Kalau pidot rasa couple ni menyusahkan, fine. Ellya paham. And lagi satu yang ni 'Aku Nak tanyer kat korang,Perlukah seseorang lelaki menangis disebabkan perempuan Dan Mengapakah Lelaki mesti mengalah untuk mengelakkan pergaduhan...' Ellya tau, tapi pidot ingat pidot je penah nangis pasal semua ni? Ellya tiap hari pikir benda ni, tiap hari nangis bila kita gaduh and cuba cari cara untuk baik baik balik, pidot ingat ellya tak penah rasa? Yaa, pidot tak perlu nak nangis pasal semua ni. Tak perlu mengalah sebab nak elakkan pergaduhan. Tapi cuba pidot pikir, sape yang mulakan semua benda ni? Pidot yang syak pelik dengan ellya kan? Kalau pidot sakit hati mcm mana sekali pun, perlu ke sampai nak remove remove? Kite boleh cakap elok elok kan? Tak perlu lah nak buat sampai mcm tu sekali.  Hmm, dah lahh. Ellya dah penat dengan semua ni. Kalau pidot nak putus sangat, putus lahh. Ellya dah takleh buat apa dah. Kalau pidot ada baca post ni, jangan amik hati pasal apa yang ellya cakap. Ellya just nak pidot thu apa yang ellya rasa sebelum ni je. That's all. 


Seriously guys, i'm not in mood today :( kbye >.<

-Past- | -New-