Superr Girll


Selamat Hari Guru :D
Monday, May 16, 2011 | 1:29 PM | 0 Words
Assalamualaikum semua :)
Hari ni aku baik sikit. Bagi salam. Takd nak hoi hoi hoi dahh. Hoi hoi hoi tu nanti esok lusa aku buat lagi :D Hee, okay aku kat sini tak nak buang masa lama lama mengadap benda yang boleh buat aku malas nak bukak buku ni. *aicehh, padahal memang malas pun :P Okay start! Hari ni en, kat sekolah aku ada buat sambutan hari guru. Macam korang kesah je an? Takp, aku kesahh. Boring jugak mula mula tuu. Ucapan sana, ucapan sini, ucapan sana sini. Perhh, boring gilaa mengantuk nak tidoo je. Dah la panas kena matahari depan mata. Tengok, 'matahari' depan mata okay :P Then, cikgu membebel bukannye sekejap, lame ngekk! Keretapi laluu pun tak mungkin habis lagi cikgu cakap. Haiyoo. Pas tu pengawas pulak duduk sebelah aku. Lagi bengap aku duk situ. Dapat pulak pengawas yang mulut pok pek pok pek. Ya allah, merana aku duduk situ. Membebel je pengawas tu dengan membe dia. Nak je aku tampo dia. Eiii, nasib aku ni baik tau takk.


       Pastu time rehat best. Makan ^^ Aku beli makanan bentuk 'love' tu je. Thu apa tu? Nugget lahh. Tapi tak sedap kud. Brand murahan. Hahaa. Pastu jalan sana jalan sini takd keja dengan Tonggek a.k.a Mira dan Terong a.k.a Ainur :) Pastu jumpa dengan Mr.Bobby ngun membe dia. Aku lepak ngun dorang. Then membe dia buat magic :D Cool ! Eleh, magic biasa aku pun buleh buat. Aicehh, perasann. Ramai orang keliling dia tadi. Aku bukan tengok sangat pun, aku makan benda yang 'love' tu je. Laparr. Hahaa.Pastu Mr.Bobby bagi aku bende mainan apetah. Dia suruh aku keluarkan mcm benda bulat dari kejadah bende tah tu. Aku dengan mira duk pikir mcm mana nak buat. Then kiteorang tarik kejadah benda bulat tu sampai patah. Perhhh, hebat tak? Whahhaahhahaa. Ganas doee. Kesian Bobby. Sorry eh wehh. Kteorang tak sengaja. :P hihi. Lepas tu aku beli air. Aku minum tinggal setengah. Pastu aku hayun air tu dekat Ainur. Pastu tumpah kena seluar dia. Wahahhahahaha ! Padan muka dia. Pastu dia buat aku balik. Nasib air dia dah habis. Dia baling ais batu je kat aku. Best sejuk :D Memang best lah tadi main kejar kejar dengan dia. Hihihi. Lepas tu, dah balik. Sekejap je. Aku suka masa lepas rehat je. Sebelum rehat aku tak suka. Ahaa. Dah, tuje. Ehh, btw 'Selamat Hari Guru Untuk Semua Cikgu'. Aku lupa nak wish time kat skula tadi. Tak sabar nak tunggu mak aku balik. Mesti banyak hadiah dia bawak balik. Yeahhh, semua aku yang bukak. Hihi, dah byebyebye <3

-Past- | -New-