Superr Girll


Orang gila -..-
Tuesday, May 3, 2011 | 9:15 PM | 0 Words
Hoi hoi,
weh, korang nak tahu tak? Tadi en, aku baru jumpa sorang mamat gila keluar dari hospital mana pun aku tak tau. Nama fb dia Syafiq Choki. Tak tahan en nama? See, orang gila pun ada fb. Jangan main main aww. Syafiq Choki? Perhhh. Choki choki sedap tuh. Wkakaa. Dia ni gila wehh ! Tetibe mencarut kat aku. Cam gampang je
--' Bodo sengal mamat ni. Bajet handsome. Dia kutuk pakwe aku yg handsome tu, perhh. Memang nak makan kaki aku je budak tu. Tengok ni :

see?
see?

Okay, tu lahh cite nyee? Teruk mcm beruk kan jantan tu? Err, tak usoh dilayan. KBYE ><

p/s : Kalau tak nmpk, click dekat gmbar and tekan ctrl.

-Past- | -New-




see?
see?

Okay, tu lahh cite nyee? Teruk mcm beruk kan jantan tu? Err, tak usoh dilayan. KBYE ><

p/s : Kalau tak nmpk, click dekat gmbar and tekan ctrl.

-Past- | -New-