Superr Girll


Hari Selasa, hari ni cuti
Tuesday, May 17, 2011 | 3:14 PM | 0 Words
Hoi heyy makcik dan pakcik semua :O
(ape ni semua makcik n pakcik je baca post aku ><) haha.  Okay, hari ni harii selasa en? Yeahhh, selasa cuti wehh. Cuti apa pun aku taktau, janji aku tau hari ni cuti. Pagi tadi, aku pegi jog ngun membe. Janji pukul 7, tapi pegi pukul 7.45. Haha, tu le orang melayu :P Mula mula jam dah pukul 6.59. Aku baru terjaga, then aku tidur balik. Aku terbangun pukul 7.30 bila membe aku call. Dia cakap dia ada depan rumah aku. Makkk, aku dah cuak. Mandi pun belum. Aku yang beria ajak pegi joging nya. Hahaa, lepas tu aku text dia. Aku cakap 10 minit. Aku nak makan dulu xD pandai tak aku tipu? Haaa, biasaa. Pastu dia pun kata 'okay'. Aku pun mandi then siap siap. 


       Tup tap tup tap, dah siap. Aku keluar. Amik basikal then pegi. Pastu bila dah naik aku rasa tayar dia takda angin. Aku pun pegi le amik pam. Pastu aku suruh membe aku pam kan. Aku tak reti eh, nak pam pam ni. Biasa lah, basikal dah bape bulan tak naik. Hahaa. Aku naik basikal pun macam orang gile je. Membe aku yang cakap mcm tu. Hahaa, dia kata aku bawak senget senget. Hahaa. Aku dah lama tak naik basikal wehh. Macam tu lahh aku bawak. Nak naik basikal pun tak reti. Haihh. Pastu sampai stadium Bukit Jalil dah. Jauh doe. Penat xD mula mula lepak duduk kat taman dulu. Then pusing satu round jalan je. Malas nak lari. Haa, tengok! Satu round je :P  Pastu duduk lepak lepak usyar lelaki handsome. Haa, tapi takda punn. Sedih betul :( Yelaa, orang cuti cuti, pagi ni dok rumah tidur sampai kul 12 baru bangun en? Kiteorang je yang semangat cuti2 ni pegi jog. Takd keja namanya. Hahaa. Lepas tu pegi beli air Milo Ais. Feberet aku jugak :D Then lepak rumah kakak angkat membe aku and rumah abang angkat aku jugak :P Kiteorang sembang sembang, gelak gelak 30 minit, then balik.  Aku balik balik terus sambung tidur dalam bilik. Kakak aku membebel bebel 'balik jog tido terus.' Pok pek pok pek dia. Aku tidur ah. Hahaa. 1 jam aku tidur. Z.z


       Dah satu jam, aku terjaga sebab aku mimpi. Haa, mimpi apa weh? Aku mimpi pasal asrama. Waaaa, gilaa! Takut aku masuk asrama tu. First day aku masuk, aku dapat roommate. Then aku tiap hari kena pukul dengan sorang 'wanita' ni. Eii, dia tu tiap hari nak cepuk aku. Babun sial sakit. Aku takut duk asrama tu. Dah macam asrama hantu dah. Budak budak semua gangster. Tapi yang paling aku pelik. Dorang sembahyang. Jemaah lagi tu tau. HAHAHA! Tak logik mimpi aku tadi. Haihh, hope aku tak dapat asrama yang macam neraka tapi syurga tuu. Amiin. Okay, tu je cerita nyaa. Inshaallah petang karang aku merayap lagi. Hihi. Dah, aku nak makan. Lapoo. Dari pagi tak makan. Apa korang kesah en? Tapi aku kesah sebab perut aku. Perutku bukan perutmu. Dah, kbye!    

-Past- | -New-