Superr Girll


2 perkara :D
Sunday, May 15, 2011 | 11:31 PM | 0 Words
Hoi hoi manusiaa!
Yeahhhh. Woahhhh. Yahooo. Ok, itu gilaa. Nampak apa tajuk tu? 2 perkara en? perkara apa wehh? cerita pasal aku kentut depan balak aku kah? cerita pasal aku tidur bedengkur kah? apa kah? haaa. relex relex. Firstly, aku rasa semalam  hari paling malang bagi aku kud. Nak thu apaa? Sape sape yang tak nak tahu tu, sila tutup tab pasal blog aku dan berambus dari hidup aku. Okay, start. Tadi, time ayah aku suruh ikut dia pegi beli makan dekat 'Nasi Ayam Mama'. Then time aku nak tutup pintu gate rumah, jari aku terkena dekat tempat gate tuhh. Perhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Menjerit macam orang kena histeria je tadi. Sakit bhai. Bengkok dah jari aku. Cacat kawan kome dahh. Haa, ayokk! *aicehh, nmpk beno nipunyeeww :P Lepas tu pulak, aku nak amik bekas air nak tuang air. Bekas tu ada dalam cupboard tinggi. Aku lompat lompat nak amik bnda tu. *mcm takd kerusi je nak panjat --' Okay then, korang thu apa yang jadi? Bekas tu terjatuh tepat tepat kena atas pale akuuu. 'Aduhhhhhhhhhhh!!'. Ayat yang aku cakap lepas kena. Perhh, sakit gilee. Menangis aku. Hahaa. Lepas tu pulak aku nak bubuh sup nasi ayam tu dalam mangkok, then tertumpahh >< Ya allah, teruknyaa hari tuu !! Apa kena dengan aku pun aku taktau --'


   Perkara yang kedua tu pulak. Semalam, seharian mak aku takd kat rumah. Dia pegi bercuti dengan cikgu cikgu dekat mane tah. Naik flight plak tu. Tinggal aku plak tuu T.T sedihh tauu. Hahaa. Gilaa. Lepas tu kan, lepas tu kan, aku syok sangat duk rumah. Takd lah mak aku membebel bebel lagi. Hee, jahat punyaa anakk :P Woahh, time tu aku on dari pagi sampai mlm ahh tak henti. Hahaa. Malam tu pulak aku pegi beli 'hadiah' untuk hari guru. Kakak aku suruh beli dekat kedai '5 sen' je. Ahaaaa. Nama kedai je '5 sen'. Tapi barang dalam dia bukan '5 sen' okay :D Aku taktau nak beli apa time tuu. Aku follow je kakak aku jalan sana jalan sini. Aku tanya 'nk beli untuk bape orang?'. Dia cakap ' beli satu sudah, bagi ckgu yang kau suka je'. Then dia beli benda kaca kaca tu. '2 for RM13'. Aku pun amik je lah yang sama. Aku tau korang mesti cakap ' apa class beli kat '5 sen'. Orang beli lah dekat tesco ke, 'warisan sinar ke'. Hello, barang tu nanti bukan korang yang amik pun, bagi dekat cikgu jugak en? And lagi satu, kalau korang jauh jauh susah payah pegi Tesco bagai semata mata nak cari hadiah untuk cikgu. Tengok tengok korang beli tisu muka je untuk dia? At least barang kaca kaca aku lagi mahal dari tisu muka kau! :P Buekk.Then, lepas dah bayar, kiteorang pergi makan 'MCD'.  Dari luar nampak sangat crowded. Pastu masuk je. Kakak aku gi order. Adik aku cari tempat kosong. Ayah aku bawak adik aku (nilam) pegi main taman. Aku pegi mana? Haaa, aku tak gi mana pun. Tonggek sebelah kakak aku je, nengok dia order. Hahaa. Then amik tempat dekat birthday party room. Lepas dah dapat tempat, apa lagi. Melantak lah puas puas. Best sangat semalam. Hee, hari ni ibu dah balik. Balik balik terus membebel tau tak? Haiyooo, sakit telinge aku dengar. Takp lahh. Btw, being a full-time mother is one of the highest salaried jobs in my field, since the payment is pure love :)

-Past- | -New-