Superr Girll


My Little Sistahh ^^
Wednesday, April 27, 2011 | 11:36 PM | 0 Words


Halluu, hey heyy, hello, assalamualaikum, selamat malam semua :O
Hihi. Merepek je minah ni. Haa, tak perlu aku nak cakap tajuk kali ni lah. Nampak tak tulisan colour pink besar kat atas tu, nampak? My Little Sistahh.. Okay, aku tak nak merapu panjang panjang. Korang pun mesti meguap baca post ni kan? Aku nak buat korang tak menguap baca post ni. Post ni best! Hahaa. Sape sape yang aku nampak dia menguap baca post ni, memang nak kena 'kick' ngun aku la tu. Haaa, berjaga jagaa yaa. Aku nampak apa yang korang buat. Haaa, hebat kan aku? Hee, biasaa *udah mula perasann --' Okay okay, bck to the topic. Tengok, aku dah merapu panjang panjang dah.FULLSTOP. Aku nak start cerita ni. Dengar lah dengar lah titeww nak ceriteww nieww :DD Budak ni sahabat the best of the best, top1 bff aku lah jugak ni *ayat apa ni? Okay, nama dia Nur Aina Amirah. Aku panggil dia Mira. Dia ni shomel, pandai, baik, and banyak lagi. Eh eh, btw aku nak cakap thanks to Mira sebab dia tulis pasal aku dalam blog dia. Hihi, meh nak promote sikit. http://miss-miracuppycake.blogspot.com . Haa, tu blog dia.Jangan lupa follow sekali yea. Kome bace lah entry dia pasal aku. Best :P tengok link dia pun nak sama dengan aku. Bule dikatakan semua sama lah kitaorang! *nak bangge pulak -..- Dia ni sama sama gila dengan aku dalam kelas. Suka nyanyi nyanyi. Bila cikgu ajar, kadang kadang bukannye tumpukan perhatian pun. Kiteorang buat benda lain. Ngutuk cikgu la, haaa, kejam kan kiteorang? Hihii. Biasaa. Kalau mood aku dengan dia mcm taik memang kiteorang buat bnda lain time cikgu mengajar. Ish2. Kiteorang duduk fasa sama tau tau. Haa, hebat tak? Hee. Pergi sekolah sama sama. Balik sama sama. Duduk sama sama. Rehat sama sama. Pegi tandas sama sama. Eee, buleh dikatakan semua sama ler. :) Haa, ni bab paling aku suka. Tulisan kiteorang memang nak dekat sama. Seriously, SAMA ! Haa, terkejut tak? Wkakaka. Kadang kadang kalau aku malas nak buat kerja, aku suruh dia buat. Tulisan sama. Cikgu main tanda je. Hihiihhi. Pandai tak aku? Pandai en? Biasaa. Mekasih mekasih ^^ Lagii en, aku suka buli dia. Memang tu hobi aku. Disebabkan dia duduk sebelah aku, dia jadi mangsa kekejaman. Haa, kejam ke? Tak lah sangat. Aku bila nak cakap sumting kat dia je, aku suka tepuk bahu dia. Hahaa. Tepuk ke? Bukan aku pukul ke? Haha. Yelaa. Aku pukul. Cepuk dia kuat kuat. Best wehh! Sian makwe aku ni. Whahahhaaa. Mesti korang pikir aku dengan dia ni teruk en? Oii mokcik, bukan teruk lahh, gila gila sikit je xD Lagi, kiteorang selalu gelak gelak macam orang gil* dalam kelas. Ada je lawok kiteorang buat. Haeshh. Tu yang homework cikgu bagi tak siap tu. Kantoi :P Lalalalalaa. Tu je kud pasal dia. Dah lah, aku nak tidur ni. Ngantukk >< Sweet dream blogger. Ilebiuuuusoomuuchh <3

-Past- | -New-