Superr Girll


Him :)
Friday, April 15, 2011 | 12:17 PM | 2 Words


Hello stalker :)
Eh2, aku nak cerita pasal budak ni ni ni. Nama dia Muhammad Al Nur Firdaus *gorgeous nama rite :D i know. Hihi. Dia ni shomel sangat sangat. Aku sukaaa :D Um um, dia ni dah TAKEN okay. By whoo? Hee, of course ME ! Hahaa. Yaa, dia aku punyaa. Jangan gedik gedik gatal gatal nak ngorat dia pulak. Pahamm? Try laa to tackle him, i will fuck you off babe' ! Dia ni baik, dia ni baik, dia ni baik. Dia ni pemaluu jugak. Sometimes laa. Lagi, haa. Dia ni sweet tau tak? Sweet sangat sangat sangat. Sweet dari balak korang :D Aku selalu jealous dengan dia. Membe aku suka cakap' weh, elya. balak kau tu cute la, comel lah'. Err, menyampah. Aku dah thu lama dah yg dia tuh cute, sbub tu aku pilih dia. Ngokk --' Dear my lover, saya sayang awak sangat sangat :* Hihi. Biasa lah suami isteri xD Okayy, tu je lah pasal dia. Bubyee blogger :) Ilebiuuusoomuchh. muah muah <3

-Past- | -New-