Superr Girll


Lalalaa ♥
Sunday, March 6, 2011 | 12:43 AM | 0 Words


Hello hello :D
Haha . Aku lagi ? Memang lah , dah ni blog aku . :P Aku tak leh tidur lah . Mata tak mau nak tutup . Sambil sambil nak tunggu bapak aku balik , aku update lah banyak banyak . Apa yang aku rasa aku nak tulis aku tulis semuaaa . Aku sorang je dalam bilik . Malam ni aku tidur sorang sorang je . *waa , beraninyaaa :D kakak aku pergi tidur rumah kawan dia . Huh ! Gedik sangat . Aku yang kena tidur sorang2 . :( Okay , stop . Aku nak cite sikit ni pasal My True Love . Hihihi . Nama dia [dirahsiakan] . Dia ni chomel . Haha . Perangai dia ni lain dari yang lain :) Aku sukaaa bangett ♥ . Tapi nampak macam sedikit pemalu orangnya . Nampak je muka aku , dia pandang tempat lain . Geram betul . Mengade lahh awak ni ! Haa . Sepanjang tahun ni kiteorang pernah ckp 2 kali je *tak silap aku la . Hahaha . Dua dua dia yang tegur aku . Lepas dia tukar kelas lain , tak pernah cakap langsungg ! Dia tukar kelas yang sedih tuh . Heh , tapi takp . Tetap satu sekolah . Hihihi . Lagi lagi ? Haaa , ape lagi eh ? Tu je kut pasal dia .Nnt aku cerita lagi . :) Rajin , siasat lah siapa jejaka itu . ^^

p/s: Awak , kalau awak baca ni jangan terasa tau . ♥ 

-Past- | -New-