Superr Girll


Exam Oh Exam :O
Saturday, March 5, 2011 | 10:41 PM | 0 Words


Heyy reader , 
Ohhmyyyguwddd !! Next week exam , next week exam . Damn ! Aku tak prepare pape lagi .Revision pun tak buat lagi . Ohh tidakk !! Buleh past exam ke mcm ni ? Adess . Isnin ni 7/3 pun aku tak tau exam apa . Lupa nak salin jadual xD hihihi . Macam mana ni macam mana ni ? Tny member2 yg lain kata tak tau tak tau . Tak tau ***** diaorg . Haaa . Redha je lahh :P First time exam form1 , tak thu la apa jadi nnt . Haesh . Susah ? Senang ? Dua dua ? Ohh menn -..- Mathematics Chapter 2 aku lambat pick up lah . Kurang mengerti . Factor la ,prime la ,itu la ,ini la . What da **** ?? Humm .Bnyak kut subjek . Maleh betul laa . Kalau fail pun aku tak kesah . HAHAHA . Eh , baru teringat . Lama jugak aku tak update belogg ni kan kan kan ? Al maklum lahh orang ni terlampau busy . Tak sempat nak update *cey , padehal malas . Okay okay , bck to the topic . Haa , exam exam . Kenapa lah time time aku nak enjoy kau datang ? Hadess . Kalau aku ni rajin belaja takpa la jugakk . Bla bla bla . Aku hentam je la apa yang aku tahu kann ? Betul betul . Dahh . Korang doakan  je la aku lulus exam . Jangan doakan aku fail plak . Heh , okay tht's all for today :) Dah pi tidoooooqqqq ! Nite :) 

-Past- | -New-